Posted by: Gurindam Jiwa | Tuesday, April 1, 2008

Jemputan Mesyuarat AJK PIBG Kali-2, 2008/2009

PERSATUAN IBUBAPA DAN GURU
SEKOLAH RENDAH AGAMA (INTEGRASI) BANDAR BARU BANGI

JALAN KEMAJUAN, 43650 BANDAR BARU BANGI
SELANGOR DARUL EHSAN
Tel: 03–8925 4714

Bil (02) dlm PIBGSRAI BBB 01/0809
Tarikh: 29hb. Mac 2008

Kepada:

………………..

Tuan/Puan,

JEMPUTAN MESYUARAT AJK PIBG KALI-2, 2008/2009

Perkara di atas adalah dirujuk.

Dengan segala hormatnya tuan/puan adalah dijemput untuk menghadiri mesyuarat AJK PIBG sebagaimana butiran di bawah:

Tarikh: 5hb April 2008
Masa: 9:00 pagi
Tempat: Pusat Sumber Sekolah

Kerjasama dan keprihatinan tuan/puan adalah diharapkan dalam usaha membantu pihak sekolah meningkatkan sistem pendidikan serta dapat melahirkan individu yang berketerampialn dan mampu berdaya saing. Insyaallah.

Sekian, dimaklumkan. Terima Kasih.

“INSAN CEMERLANG MUTIARA NEGARA”

Yang menjalankan tugas,

……….
Shahril Anwar b Paimin
Setiausaha
PIBG, SRA Integrasi B.B.Bangi

s.k. Fail

Agenda Mesyuarat AJK PIBG Kali Ke-2

  1. Ucapan Pengerusi
  2. Ucapan Guru Besar, SRA Integrasi B. B. Bangi
  3. Mengesahkan Minit Mesyuarat AJK PIBG Kali-1
  4. Perkara berbangkit
  5. Laporan Kewangan
    1. Laporan Biro-Biro (Perancangan Aktiviti & Anggaran Perbelanjaan)
    2. Biro Pendidikan & Agama
    3. Biro Prasarana & Pembangunan
    4. Biro Ekonomi
    5. Biro Penerbitan
    6. Biro Teknologi Maklumat
    7. Biro Keselamatan, Kesihatan, & Disiplin
  6. Menentukan tarikh jamuan Hari Guru dan meraikan AJK PIBG yang baru & lama serta guru yang bertukar tempat bertugas.
  7. Hal-Hal lain.

Responses

  1. Mesti ada makan sedap ni…

    Ya, 😀 jemputlah datang join. Jadi tetamu saya.

    Masa meeting Cik Siti tak yah la join, duduk je diam-diam. Masa feeding, kita bedal cukup-cukup … 😆

  2. Residen terhormat Bangi rupanya….

    Memang terhormat wahai Halwa Romantis. Tu seronok duduk Bangi ni, dari Menteri ke Professor ke penjual ayam hingga ke peminta derma depan pintu bank tu … semuanya terhormat.

    Kelapa muda ni biasanya dijual di mana? Jgn kot di sebelah rumah saya je… 🙂 maklumlah… konsep berjiran zaman sekarang ni…

    Jgn sampai jadi macam cerita Masam Masam Manis dah la ye? 🙂

  3. […] Tears No Bloodshed The meeting went quite well. No untoward incident, no bloodshed, no tears […]

  4. org bangi jugak rupanya…

    ye ye kat seksyen 7 😀


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: