Posted by: Gurindam Jiwa | Sunday, May 10, 2009

Lucky Draw at Perabot K, Sg Chua, Kajang

A company director officiating the lucky draw. He did an excellent job holding the event together in Chinese and Malay. A very good businessman, indeed.
 
A throng of customers showed up. An estimate of more than 500 people, I would say. Free drinking water made available by the organizer.
 
Announcing the grand winner of the 42″ REGZA LCD TV.
 
A company official contacting Rohayu Romali to inform her of the 42″ LCD TV.
 

Responses

  1. Nasib tak pergi..
    kalau tidak, mungkin LCD tu datang kat rumah pulak…..[saya] tak nak LCD LCD ni!!

    smile…

    • Nasib tak pergi beli perabot kat situ ke, atau nasib tak pergi cabut undi?

      Yang menang LCD tu tak datang pun. Tetapi tetap dihadiahkan juga.

      Untuk yang datang ada cabutan saguhati lain. Hadiahnya pengering rambut dan sterika. Itu kalau tak datang, tak dapat peluang cabutan bertuah lah.

      Hadiah besar-besar tu untuk pembeli yang mengisi borang untuk masuk cabutan. Tak datang pun boleh menang.

      Kedai ni memang makin lama makin besar kat Sg Chua ni. Dari satu je lot besar dulu, sekarang dah TIGA lot besar!


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: